25 Şubat 2015 Çarşamba

Yeni Ürünler #6 (Cilt Bakım Ürünleri)

'Yeni Ürünler' serisinin altıncı yazısında, cilt bakım ürünlerinden oluşan bir fotoğraf bekliyor bu sefer bizleri. Hava değişimi, şehir değişimi, yoğun çalışma temposu gibi etkenler kişilerin cildini oldukça yıpratıyor. Hele ki biz bayanlar için bu çok can sıkıcı bir durum. Bu nedenle her bayan cilt bakımına olabildiğince özen göstermeye çalışır. Ben de son dönemlerde cildimin çok yıprandığını düşündüm ve gerçekten memnun kaldığım birkaç ürün satın aldım. Dilerseniz inceleyelim bu birkaç ürünü;   


Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 arada ve Garnier Saf & Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli'ni gerçekten çok severek kullanıyorum. Bu iki ürünün kalitesine güvenerek, kendilerinden birer adet de sizler için satın alıp 22 Şubat 2015 tarihinde sonlanan ilk çekilişime de koymuştum.
Garnier Saf&Temiz 3'ü 1 arada temizleme, peeling ve maske özelliklerini sizlere tek bir üründe sunuyor. Sizler, cildinizin neye ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız, o yönde bir kullanım çizgisi oluşturabilirsiniz. Ben cildime maske olarak uyguluyorum. Yağlı bir cildim var, ürünün içeriğinde beyaz kil oluşu cildimi matlaştırıyor ve dengeliyor. 
Garnier Saf & Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli ise içeriğinde doğal neem yaprağı ve çay ağacı özleri bulunduruyor. Cildinizde gün içinde oluşan fazla yağı ve kiri temizliyor, cildinizi arındırıyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa, yüzümü yıkarken masaj yaparak uyguluyorum. Temizlemesini ve ferahlığını çok sevdim. 
Rexona roll-on'dan buradaki yazımda uzun uzun bahsetmiştim. Bittikçe almaya devam ettiğim, iddialarını karşılayan bir ürün.
Maybelline Baby Lips Cherry Me yeni alınan ve çok sevdiğim bir ürün oldu. Günlük hayatta ruj kullanmıyorum, nemlendirici kullanmayı seviyorum. Bu yüzden hep kiraz/vişne özlü olanları satın alıyorum. Hem renk veriyor, hem de dudaklara bakım yapıyor. Çok beklenen ve merak edilen baby lips serisinin yanlızca bir adetini almış olsam da, çok memnuniyet verici bir ürün olduğu kanaatindeyim.
Arko Nem Zeytinyağlı Bakım Kremi Zeytinyağının iyileştirici gücüne hep inanmışımdır. Saç bakımında harikalar yaratıyor, ciltte de etkisi vardır diye düşündüm. Kullanalı çok kısa bir süre olsa da, vücudumu ferahlatıyor, cildimi yumuşatıyor.
Paradise Parfüm de yeni parfümüm. Çok seviyorum. Tam bir kış parfümü. Kadınsı bir kokuya sahip ve ten kokumla çok uyumlu bir koku oldu. Gün içinde kalıcılığını da koruyor. 

3 yorum:

  1. Rexona roll-onu not aldım nedense son zamanlarda kullandığım hiç bir roll-on dan memnun kalmadım, içime sinmedi. Bakalım bu nasılmış.:)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel bır yazı olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  3. garnier üçü bir arada çok sevmediğim bir üründü

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...