11 Kasım 2014 Salı

Yeni Ürünler #4 (kitap, kumbara, kulaklık alışverişi)

Yine bir 'yeni ciciler' serisi ile daha sizlerleyim! 

Bu seferki cicilerimi ayrı bir sevdim doğrusu. :) Her an elimin altında duruyorlar. 

Büyük paket bir ıslak mendil. Yurttaki odamda çekmeceye koydum. Gerçekten çok kolaylık sağlıyor hayatıma (Tıpkı çalışırken götürdüğüm paket paket nescafeler gibi!).



İki adet tek kullanımlık şirin mi şirin kumbaralar aldım. Günlük hayatta kullanmaya üşendiğim, orda burda heba olan fazla 5 kuruş, 10 kuruş, 25 kuruş gibi bozuk paralarımı kaybetmek yerine hemen kumbaraya atıyorum. Normalde değer görmeyen ve kaybedilen bu ufacık miktarların 50 Tl, 100 Tl olarak geri dönüşümüne bayılıyorum! Herkese de tavsiye ederim, en sevdiğim şeylerden biri kumbaralar oldu çıktı şu dönemlerde. Sizler de, kaybetmek yerine kazanın. Unutmayalım ki, küçük miktarları idare etmeyi bilmezsek, büyük miktarlara hiç bir zaman sahiplik edemeyiz. :)
Kedili olan bana, sarı lacivertli olan ise biriciğime minik bir 'ayağımızı yorganımıza göre uzatalım' hediyesi. 

Kulaklıklarım bozulmuştu. Samsung kulaklık ve hikaye kitaplarım ise, biriciğimden gelen tatlı mı tatlı hediye cicilerim. Kulaklığım hediye edeni gibi, uğuru ile geldi yaşantıma. Haftalık internet tabanlı lab ödevlerimi ve haftalık üniversite içinde yapılan quiz lerimi yaparken hep kullanıyorum, ses kalitesi çok iyi, işimi çok iyi görüyor.

Hikaye kitaplarıma ise tek kelime ile bayıldım!!! Seviye seviye düzenlenmiş bu İngilizce kitapları, hem iyi vakit geçirmemi, eğlenmemi sağladı hem de kelime dağarcığıma çok yararlı geldi. Pratik yapmanın en güzel yolu sanırım. Yakında kitaplardan daha detaylı bir yayın gelecek. İlgilenenlerin muhakkak incelemesini tavsiye ederim. :)    

Görüşmek üzere!

6 yorum:

  1. Kumbara fikri çok güzell bende kullanıyorum 1.5 ayda 40 tl toplamışım bozuklardan motivasyon sebebım oldu ehehe :)) ingilizce hikayelere benimde başlamam lazım intermediate seviyesine düştüm :( cicilerin çok güzel güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) Kesinlikle kumbara harika bir fikir, özellikle öğrencilik yıllarında değerini çok iyi anladım :D İngilizce hikaye kitapları, ingilizce romanlar, film izlerken ingilizce olarak izlemek vs bunlar hep dile iyi birer pratik. Hiç ihmal etme derim :)

      Sil
  2. Kumbaraların çok sevimli :)
    çok mantıklı düşünmüşsün :)
    cicilerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsini, kitaplarını keyifle oku. Kumbaralarda da bol bol para biriktirin :)

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...