12 Ekim 2014 Pazar

Flormar 313 Numaralı Siyah Oje

Merhabalar :)

Bugün sizlere kısaca, çok sevdiğim bir ojemden bahsetmek istiyorum. Birçok bayanın tercihi ojelerde koyu renklerden yanadır. Özellikle de siyah renkten..

Ben de kış aylarında hep koyu renkleri kullanmaktan yanayım. Malum, artık sonbahardayız ve benim ojelerimde koyu renkler önemli koltuklarına oturmaya başladı bile. :)

İşte çok sevdiğim bir siyah ojem:



Flormar 313 numaralı oje, tam bana göre bir oje! Rengini çok seviyorum. Severek de kullanıyorum. Sürerken topak topak olmuyor, rengini hemen veriyor. Fakat ben her zamanki gibi iki kat uyguladım. Üzerine parlatıcı eklemesi ise yapmadım. Kuruma hızı ise orta düzeyde. 




Fiyatı 1,5 Tl olsa gerek. Her kozmetik markette rahatlıkla rastlayabileceğimiz bir ürün.



Sizler de benim gibi, siyah oje severlerden misiniz? :)

4 yorum:

  1. Benim siyah ojelerde karşılaştığım sorun rengini çok zor vermeleriydi tek kat sürünce grimsi şeffaf duruyor ikinci katı sürünce de yapısı bi tuhaf oluyodu kurumak bilmiyodu. Bu ojeden memnunsan deneyebilirim bende rengi hoş gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneririm :) ben de siyah ojelerde tam renk veren bi oje bulmakta çok zorlanmıştım kahverengimsi, morumsu duruşları oluyordu ama Flormar 313 numaralı ojeden çok memnunum tek katta simsiyah bir görüntü veriyor tavsiye edebilirim. :)

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...