5 Eylül 2014 Cuma

Golden Rose 94 Numara - Pembe Oje

Merhabalar :) Bugün sizlere uzun zamandır denenmeyi bekleyen, Golden Rose'dan tatlı mı tatlı bir pembe oje tonundan bahsetmek istiyorum.
  

Golden Rose' un bu sevimli tonunu kameraya olduğu gibi yansıtmakta oldukça zorluk çektim. Tam rengi bir tek bu fotoğrafta yakalayabildim. Orjinal renk tam olarak bu. Diğer fotoğraflarda ne yazık ki ufak ton farklılıkları oluştu. Bu nedenle öncelikle rengin orjinal hali ile yansıdığı fotoğrafı paylaşmak istedim.





Bu güzel ojemiz Golden Rose 94 numaralı pembe oje. Çok hoş bir tona sahip, tek katta da rengini gayet güzel veriyor fakat ben iki kat uygulama yaptım. Üzerine parlatıcı eklemesi yapmadım. Orta düzeyde bir kuruma hızı var. Birçok tırnak tasarımında tercih edebileceğim harika bir ton, tek başına da muhteşem görünüyor. :)




Fiyatını tam olarak hatırlamasam da, 1-2 Tl aralığında olduğunu düşünüyorum. Pembe oje severlerin muhakkak elinin altında bulunmalı bu şeker ojemiz. :) Cicili bicili bilekliğimle de çok şeker görünüyor. :)



Sizler de seviyor musunuz böylesine tatlı pembe tonlarını? :)

4 yorum:

  1. Bu renklere bayılıyorum :) Ama malesef yakışmıyor bana :) Sana çok yakışmış canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim güzel yorumların için :))

      Sil
  2. cok yakısmıs canım sende dusurusunu cok sevdım :) ayrıca çekimler harika :) makyajformulleri-ecemyazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım benim :)) Ayrıca çekimleri beğenmen benim için çok motive edici oldu, kameramda bazen ufak da olsa ton farklılıkları oluşuyor ve çok canımı sıkıyor çünkü. Bazı renkleri olduğu gibi alabilmek çok zorlaşıyor.. :)

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...