21 Eylül 2014 Pazar

Bloğumdaki İlk 10 Tırnak Tasarımım! Bakalım Neler Yapmışım Tırnaklarıma?

Merhabalar :)
Şu sıralar pek çok tırnak tasarımı yapar oldum. Ne denli başarılı olduğum tartışmaya açık bir konu tabi ki bazıları çok içime sinmese de, bazılarını gerçekten beğeniyorum. Her birini daha önce bloğumda teker teker paylaşmıştım fakat bundan sonra tırnak tasarımları ile ilgilenen arkadaşlar için, her 10'ar grubu bir yayın altında toplayarak düzenli bir sunum yapacağım.
        Gelelim ilk 10'lu grubumuzdaki tasarımlarımıza. Bakalım içinde neler varmış?

Bloğumda paylaştığım ilk tasarımım;



Çok klasik olan ve kabul etmek gerekirse ilk denemelerimde pek de başarılı olamadığımı düşündüğüm gazete baskısı. Tasarıma buradan ulaşabilirsiniz.

Bloğumun ikinci tasarımı:



Aslında böyle bir görüntü hedeflememiştim. Başta sadece pembe-bordo french yapmıştım. Ardından Nail Art Fırça Seti'nden satın alınca ve nokta yapmaya yarayan fırçasını çok beğenince, diğer adminimiz ile böyle bir muzurluk yaptık :) Bu hınzır tasarıma buradan ulaşabilirsiniz.

Bloğumun üçüncü tasarımı;



Pembe-bordo tonlarını uyguladığım ilk renkli french denemem. İlk ve son demem daha doğru çünkü ondan sonra hiç renkli french yapmadım. Üşendim esasen. Fakat çok hoş bulduğum bu sade renkli frenchlerin devamı yakında gelecektir. Tasarım için burayı tıklayabilirsiniz.

Bloğumun dördüncü tasarımı;



Denediğim ilk 'tırnakta ebru' çalışmasıydı bu tasarım. Haliyle acemiliğimden, ebru çalışmasının yapımından bahsetmemiştim. Daha sonra bir ebru çalışması daha denedim. Fotoğrafları ve yazılarıyla taslakta hazır duruyor. O, ilk denememden daha iyi olsa da, ebru çalışmasını detaylı bir şekilde anlatabileceğim kadar iyi keşfedemediğimi düşünüyorum şimdilik.. İlk ebru denememe buradan ulaşabilirsiniz.

Bloğumun beşinci tasarımı;



Bu tasarımı gerçekten sevdim. Bildiğiniz 'dikiş pulları'nı kullanarak yaptığım enteresan bir çalışma oldu. Pul deneyimlerimin devamı gelecek. Şu ana kadar benden başka dikiş pulu kullanan görmedim tırnakta fakat, çok yaratıcı tasarımlar çıkabilir pullardan. Tasarım için burayı tıklayabilirsiniz.

Bloğumun altıncı tasarımı;



Leopar Deseni denemesi yaptığım bu tasarımımı çok seviyorum. Renklerin çok uyumlu durduğunu düşünüyorum. Leopar desenine ne derece benzediği tartışmaya açık bir konu olsa da, ortaya çıkan görüntüden memnunum. :) Tasarım için burayı tıklayabilirsiniz.

Bloğumun yedinci tasarımı;


Bu tasarımda sadece french yapımından bahsetmiştim. French yaparken zorlananlar için, yol gösterici olabileceğini düşünüyorum. Buradan ulaşabilirsiniz.

Bloğumun sekizinci tasarımı;



Burada çatlak ojeleri nasıl sürdüğümden bahsetmiş, daha kalın çatlaklar ve daha ince çatlakların nasıl elde edildiğinden bahsetmiştim. Tasarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Blloğumun dokuzuncu tasarımı;



Bu tasarıma çok değer veriyorum. Çünkü nail art fırçalar nasıl kullanılıyor, hangisi kalın hangisi ince çizgi oluşturuyor, rahat kullanılıyor mu merakı ile kolları sıvayıp nail art fırçalarımı ilk kez denediğim tasarımım. Tabi ilk kez deniyor olmam, tasarımda çok ince, çok sık detay çizgiler oluşturmam, daha ilk denemeden fırçaya alışamadan kalp çizmeye kalkışmam, yetmiyormuş gibi çizgilerimin üzerinden bir de simli oje ile geçmem derken aşırı uğraştığım, zamanımı çok fazla alan tek tırnak tasarımım bu oldu. Verdiğim uğraşı bir ben bilirim diyerek, ayrı bir önem veriyorum bu tasarıma :) Tasarımı buradan daha detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz.

Bloğumun onuncu, yayınımın son tasarımı;



Bu tasarımda herkesin kolaylıkla uygulayabileceği bir yöntemi, 'bant' ile çizgilerin nasıl elde edildiğini anlatmıştım. Buradan ulaşabilirsiniz.

Evet, bloğumdaki ilk 10 tırnak tasarımı bu şekildeydi. Sizler en çok hangilerini beğendiniz? :)

4 yorum:

  1. Bence gayet başarılısın :) Ben hiç beceremiyorum :D Gazete baskılı olanı ve özellikle de dikiş pullarıyla yaptığın çalışmayı çok beğendim çok farklı olmuş :) Böyle eski yazılarını 10ar 10ar yayınlamaya karar vermen çok yerinde olmuş :) Nail artla ilgilenenler için daha kolay olacaktır eski yazıları aramaktansa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de tasarımlara ulaşımın daha rahat olcağına inanıyorum çok teşekkür ederim güzel yorumların için canım benim. :)) ah öyle deme, geçen yaptığın yıldızlı tasarımı ben çok beğendim, gayet de beceriyorsun. :)) dikiş pulu gercekten cok degisik bir calismaydi, devamini getirecegim. :))

      Sil
  2. hepsi birbirinden guzel ellerine saglık :) makyajformulleri-ecem yazıcı

    YanıtlaSil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...