11 Eylül 2014 Perşembe

Bant İle Tırnak Tasarımı / Nail Art #10 / Tırnağa Bant İle Çizgi Nasıl Yapılır?

Merhabalar :)

Bilindiği gibi tırnak tasarımlarına genel olarak bir merak söz konusu. Fakat Nail Art fırçaları herkes rahatlıkla kullanamayabiliyor. Oysa bantları kullanarak da gayet kolay ve hoş tasarımlar yapmak mümkün. İşte bir örnek ile başlayalım:




Bu sevimli çizgi çalışmasını da bildiğimiz 'bant' ile yaptım. Sizler de rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Dilerseniz nasıl yapıldığını aktaralım.
    İlk olarak bir taban oje seçiyor ve bu ojeyi tırnaklarımıza uyguluyoruz. Ben Golden Rose 94 numaralı pembe ojeyi tercih ettim. Pembe ojemiz ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Taban ojemiz iyice kuruduktan sonra, bant alıyor ve fotoğrafta gördüğünüz gibi ince ince düz bir şekilde kesiyoruz.



Ardından kestiğimiz bu bant parçalarını tırnağımıza eşit aralıklarla yapıştırıyoruz. Dilerseniz enine, dilerseniz boyuna yapıştırabilirsiniz bantları. Ben boyuna yapıştırmayı tercih ettim fakat enine yapıştırmanın daha kolay olduğunu belirtmeliyim.


Bantlarımızı da tırnağımıza yapıştırdıktan sonra üzerine ek bir renk sürebiliriz. Ben pembe ojemin üzerine Flormar 300 numaralı beyaz ojemi sürmeyi tercih ettim.



Beyaz ojemiz de biraz kuruduktan sonra artık bantları sökebiliriz. :)


Son olarak da taşan yerleri temizleyip üzerine birer kat parlatıcı sürdüğümüzde işlememiz bitmiş oluyor. Parlatıcı olarak da Flormar 301 numaralı ojeyi kullandım.


Tasarımı yaptığımda tırnaklarım yeterince uzundu, dikey çizgiler daha da uzun bir hava kattı. Yani tırnaklarınız kısa ise, yatay yerine dikey çizgi tasarımı yapmanızı öneririm. Bu, tırnaklarınızı olduğundan daha uzun gösterecektir.




Fotoğraftaki ojelerim, demin de isimleri geçen Flormar 301 numaralı şeffaf ojem ile Flormar 300 numaralı beyaz ojem.

Golden Rose ojelerimden de Flormar ojelerimden de fazlasıyla memnunum. Bu kolay tasarımı sizler de denemeye ne dersiniz? :)


2 yorum:

  1. Güzel olmuş, eline sağlık :) Ben batları ince kesemediğim için güzel olmuyor. Geçenlerde Watsons'ta nail art bantları buldum renk renk ve yapışkanlı. Onları bu amaçla kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim. :) ah evet, çeşit çeşit nail art bantlari varmış, hatta desen kalıpları da varmış çokça. Ama ben hala ilkel yömtemlere başvuruyorum, bir ara mutlaka hepsine göz geçireceğim :))

      Sil

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...