11 Ağustos 2014 Pazartesi

NOB - Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Merhabalar :) Bugün sizlere her bayanın çok işini göreceğini düşündüğüm bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu güzel ürünü, tırnaklarımdaki ojeleri çıkarma ihtiyacından ötürü keşfetmedim. Son dönemlerde tırnak tasarımında kendimi biraz daha geliştirmek adına Flormar'dan harika bir Nail Art Fırça Seti satın almıştım. (Fırça setine kırmızı yazıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.)
Fırçaları kullandığınızda temizliğine de dikkat etmeniz gerekiyor. Fırçaları, fırça kıllarında oje ile kaldırmamak çok önemli. Ne yazık ki, aseton ile temizleyince fırça kılları çok sertleşti. Katılaştı. Bu da fırçayı maalesef kötüleştiren, ömrünü kısaltan bir etken. Nasıl temizleyebilirim diye araştırırken, fırça kıllarını sertleştiren şeyin aseton olduğunu okudum. Yani asetonsuz bir oje çıkarıcı edinmem gerekiyordu. Bu Flormar fırçalara has değil, diğer markalarda da fırça kılları aseton ile çok sertleşiyor.




İnternette övgü ile bahsedilen NOB Asetonsuz Oje Çıkarıcı, bu konuda tek kelime ile 'kurtarıcım'  oldu. Bim'lerde satıldığını okumuştum. Fakat ben Şok marketten satın aldım. Yani kendisini bulmanız gayet kolay. 
Fırçalarımı artık NOB Asetonsuz Oje Çıkarıcı ile temizliyorum. Fırça kılları eskisi gibi yumuşadı, yeni alınmış gibi görünüyorlar. :) Çok memnun kaldım. Henüz tırnaklarımda denemedim fakat okuduğum yazılarda, tırnakta oje çıkarma konusunda da harika olduğunu okudum. Bir bayanın,  hele ki tırnaklarıyla çok ilgilenen bir bayanın çantasında her daim bulunmalı. :) Küçük, şirin ve hafif kutusu yanınızda taşıyabilmeniz için de büyük bir artı.




Kullanım önerisi olarak kutunun arkasındaki yazıları yazmazsam olmaz. :)

''Oje çıkarıcı mendil. Aseton içermez.
Tırnaklarınıza bakım yapmanıza yardımcı olur. Vitamin ve nemlendiricilerle zenginleştirilmiştir. Dikkat: Yanıcı. 
Kullanım Şekli: Ojeli tırnağınızın üstüne koyup, iki ya da üç saniye beklettikten sonra ojeyi silebilirsiniz. Sentetik malzemeler ve cilalı yüzeylerden uzak tutun. Ellerinizi durulayın ya da kağıt peçete ile silin. Harici kullanım içindir. Kutunun sıkıca kapalı olmasına dikkat edin. Çocukların ulaşamayacağı yerde muhafaza ediniz.''

Kutunun içinde 30 adet oje temizleme pedi bulunuyor. Başta bana az gibi gelmişti fakat ped bir tırnak için oldukça büyük, pamuk değişir gibi sürekli yenisini alma ihtiyacınız olmayacaktır. Ben portakallısını satın aldım. :) Fakat başka içerik taşıyanları da vardı.
İnternette okuduğum kadarı ile birkaç sene önce 5 Tl küsür bir fiyata sahipmiş. Pahalı oluşu şikayetlerini yazanlar olmuş. Okuyunca şaşırdım, çünkü o zamandan beri bayağı bir indirim yapılmış fiyata. NOB Asetonsuz Oje Çıkarıcı'yı Şok marketlerden 2,75 Tl fiyata aldım. 3,75 de olabilir fakat çok büyük bir ihtimal ile 2,75 olduğunu hatırlıyorum. Bu güzel ürünü sizlere de tavsiye ederim. Güle güle kullanın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...