10 Ağustos 2014 Pazar

Golden Rose 66 - Gümüş Oje

Merhabalar :) Bugün sizlere en beğendiğim iki ojemden biri olan Golden  Rose 66 numaralı gümüş rengi ojemden bahsetmek istiyorum. Şu an gümüş - gri ikileminde kaldım yazımı yazarken. Ben gri renkten bahsederken gri yerine hep gümüş rengi tabirini kullanırım, o nedenle hangisi ile bahsetsem ikilemine girdim. Fakat açıklamasını yaptığıma göre gümüş rengi diyebilirim sanırım. :)

Çok sayıda ojem olmasına karşın, iki tanesine çok büyük bir hayranlık duyuyorum. Bunlardan biri Golden Rose 66 numaralı gümüş rengi ojem.




Sizce de çok güzel görünmüyor mu? :) Hiç bir renge değişemiyorum ojelerimde Golden Rose 66 numarayı. Üzülerek belirtmeliyim ki, bütün şişe bitti. Aynısını tekrar  bulabileceğimi hiç sanmıyorum. Birkaç senedir odamda duruyordu. Zaten eskimiş, fakat şişeyi atmaya hiç niyetim yok boş olsa da. :)




Golden Rose 66 numaralı gümüş rengi oje benim zevklerime en çok hitap eden oje açıkçası. Beni en çok hoşnut kılan yanı, yazın bronzlaştığınızda esmer ellerinizde muhteşem bir parıltısı olması. Tabi ben bu sene tatil yapamadığım, buğday ten dolaştığım için fotoğrafta bunu yansıtamadım. Ne kadar koyu ise teniniz, bu ton o kadar muhteşem görünüyor! Sanırım koyu-açık uyumu dedikleri bu olsa gerek. :)

Ojemiz sürerken hiç topak topak olmuyor. Gayet kolay sürülüyor ve bana göre, geç de kurumuyor. Golden Rose ojelerde hoşuma gitmeyen tek şey, fırçanın kısa olması ve şişenin dibine zor ulaşması. Fakat bu renk için, bu zorluk değer. :) 




Ojem uzun süredir elimdeydi, fiyatını hatırlamıyorum. Diğer Golden Rose ojelerle aynı fiyattadır. Tabi hala satılıyorsa.. Eğer rastlarsanız lütfen bana da yollayın. :) Bittiği için çok üzgünüm, ne yazık ki uzun zamandır kendisine dolaştığım kozmetik marketlerde rastlayamadım... Renk hakkında siz ne düşünüyorsunuz? :)

2 yorum:

Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...